Välkomnar hösten

Skrivet 2013-09-16 Klockan 12:02:12

Halllå där!
 
Tiden springer iväg och nu börjar höstvädret att smyga sig på. Efter studenten började jag att jobba som en tok, samlade ihop pengar till resan som går av stapeln den 12 oktober. Jag jobbade heltid på Statoil och extra på Cervera, det funkade väldigt bra. Även fast jag har varit sliten och sjuk i princip hela sommaren. Men vad gör det då när jag nästan bara har jobbat? Några roligheter hanns med iaf, Studenten - lätt den bästa dagen i ens liv hittills. Ett sjuhelvetes midsommarfirande, Stiftelsen på Kallis, Poolparty vid Natalia, Björn Rosenström på Gute mm.
 
Men nu är sommaren över och alla ska börja sina vanliga liv igen. Jag har lite svårt att söka jobb då jag snart ska åka iväg. Men under tiden så hoppar jag in extra på olika arbeten. Det är väldigt svårt att planera sitt liv och en del veckor vet man inte om man får något jobb alls... Men jag nöjer mig med det så länge :))
 
Just nu sitter jag hemma vid Rasmus i Stenkyrka och jag har faktiskt kommit på mig själv att kalla detta hemma flera gånger, även fast jag enetligen inte bor här. Idag är jag en liten hemma fru, har betalat räkningar och den första maskinen är på tvättning. Under tiden ska jag gå ut på en promenad så att man får lite motion, sedan är det Frukost/lunch som gäller. :)
Förstår inte hur jag ska klara mig utan denna underbara människa i 6 veckor....
 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!