Koh Chang

Skrivet 2013-10-14 Klockan 12:54:38

Hej alla vanner! :)
Lovat att jag skulle uppdatera lite nu nar jag ar ivag. De forsta dagarna ar avklarade, de varsta.. resan hit alltsa, ni som kanner mig vet att jag ar sjukt rastlos.. efter en natt med noll somn pa flyget och direkt 5 timmar i buss sa var jag lagom svidig igar kvall och langtade mer hem an att vara kvar. Men efter en skon nattssomn sa ar jag glad igen. Vara rum ar superfina, jag bor med fyra andra brudar och vi har en familjesvit hehe. Till och med en barnsang finns, ifall det skulle handa nagot ovantat. (inte om nagon skulle foda, utan mer som extra ifall nagon av singlarna far hemslap) Vi har tva toaletter med bade badkar och duschar i bada, sedan en stor balkong eller altan kanske man ska kalla det med en trappa ner direkt till poolen :) saaaa, det ar alltsa dumt att klaga.
 
Imorse gick jag och Elin upp for att trana och sedan gick vi direkt till frukosen. Bra start pa morgonen. Frukosten ar super, goda juicer, frukt, bacon och agg hamnar pa min tallrik. Sedan finns det allt ifran brod till mat.
Annars har dagen spenderats pa stranden eller vid poolen. Vi har aven utforskat den popularaste gatan har, dar vi igar var och fick fot och nagalvard. Valdigt behovligt. Forsta Thai maten ar aten, har hittat nagot som aven passar mig. ansalange, men inget kan ju mata sig med en kottbit och potatis. Forsta kvallen fick det bli bacon cheeseburger, lite mer i min stil sadar.. hehe. Nu ska vi snart ga ner till gatan igen och fa lite massage. Allt ar superbilligt sa det galler att passa pa att ta hand om sig sjalv lite. Men forst ska jag forsoka att ringa Rasmus!
 
Hoppas att ni har det bra i Sverige, jag har det alltsa jattebra har. Sjukt svettigt, men det gillar vi! :) pussar och kramar ifran ett varmt Thailand.
(Ska forsoka ladda upp nagon bild igenom telefonen sa ska ni fa se.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!