Koh Chang, del 2

Skrivet 2013-10-18 Klockan 14:13:30

Dags for uppdatering nr tva. :)
Vi har nagra dagar kvar har i Koh Cang och vadret har varit super de senaste dagarna. Imorgon ar det tankt att vi ska pa elefanttur, eftersom detta ar den sa kallade elefanton. Sedan de sista dagarna ska vi hyra moped och aka pa en marknad och ett vattenfall. 
 
I mitt forra inlagg glomde jag att meddela att Elin redan hade lyckats lasa in sig pa en toalett sa att jag var tvungen att be en Thai komma och hjalpa henne ut. Han fick klattra over ifran baksidan och montera av hela laset. Bra forsta grej liksom, jag skrattade ihjal mig!
 
Andra aventyr vi har varit med om ar att vi har varit pa en Krokodil och Ormshow, den var lite sadar. Men sjukt billig sa att det gjorde ingenting. Sedan har vi aven varit pa brollop. Ett av paren som ar med pa resan gifte sig pa varldens mysigaste stalle. Ska lagga upp bilder sa fort jag kan men pa detta hotell sa funkade det inte att koppla in min telefon tyvarr. Annars har vi varit mycket pa stranden, poolen och Shoppat en del. Jag har aven klippt av mig haret, sjukt slitet.. Var egentligen inte meningen, men hon klippte fel pa ena sidan sa att det fick bli kort. Tur att det vaxer ut. Har aven hunnit med att testa Thai-massage, bade skont och sjukt ont var det :) men det ar nagot som man maste testa tycker jag. 
 
Nu har vi bara nagra dagar kvar pa detta stalle, sedan aker vi emot mera shopping och party. Ser verkligen fram emot detta. Den har on ar jattemysig men man vill testa pa alla delar :) De sista tva veckorna kommer Rasmus ner, blev jatteglad nar han hade bokat sina biljetter. Men innan dess ska vi vara tva veckor i Bali. Haller just nu pa att boka flygbiljetter :)) sedan ska vi ut och kaka kvallsmat och dricka kaffe, jag ar sjukt sugen! Blir kanske varat stammis stalle dar vi ater lunch i princip varje dag eller nagat gott stand pa gatan.
 
Uppdaterar sa snart jag far tid igen och hoppas att ni har det riktigt bra i Sverige.
Pussar och Kramar ifran ett fint Thailand. :))
 
 
Klicka pa bilderna sa blir de storre. Lite shopping, drinkar och fina utsikter :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!