uppgraderat hotellrum

Skrivet 2013-11-04 Klockan 09:55:18

har nu laddat ner appen, blogg.se ska se om det fungerar bättre med att uppdatera med bilder :)

idag har vi blivit uppgraderade på hotellet, inget man precis säger nej till. speciellt inte som backpacker. ;) vi har nu två sovrum, två badrum, ett stort uppehållsrum med soffor, tv, matbord och stolar. samt ett litet kök i ett hörn :) här kan det sparas pengar :)) det finns till och med tvättstuga med strykbräda och allt, men vet inte ifall man vågar använda det :) säkrare att lämna in på tvätt tror jag.

ikväll ska vi leta upp en restaurang där det finns köttbullar. ni förstår inte hur mycket man längtar efter svensk mat.. speciellt jag som knappt äter thaimat så knappast indonesisk heller ;) ska iaf bli sååå gott!

nu är det 9 nätter kvar i Bali innan vi flyger emot Thailand igen. ska bli skönt att komma tillbaka till den thailändska valutan och ett extra plus är ju att när vi landar med flyget är världens bästa människa framme :))

nu ska jag försöka få liv i mina trötta reskamrater, de bara sover och sover :) puss puss
(och såklart funkade det inte att ladda upp bilder...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!