safari och marinepark

Skrivet 2013-11-01 Klockan 15:06:55

Dagens utflykt bestod av Bali safari och marinepark :) ännu flera underbara djur har nu tittats på. Sjukt häftigt att vara så nära, de där djuren som man annars endast ser på tv :) har bland annat sett lejon, tigrar, zebra och surikater :) ett till minne för livet. Man försöker fånga alla underbara ögonblick i bilder och förvara dem för evigt, vi gör så gott vi kan :)

Ikväll har vi vart ute och ätit, tagit en promenad ocj en kaffe. Inget skumparty eller fest för oss ikväll. Det sliter på en att resa och fara :)

Det är sjukt att det redan är november och endast 27 dagar kvar på resan. Tiden springer iväg. Man saknar alla hemma, men vill ändå inte att resan ska ta slut..blandade känslor det där.
Man hade gärna velat vara hemma nu under GGN helgen, men som tur är blir det varje år :)
Om mindre än 2 veckor får jag träffa min underbara Rasmus. Saknar honom så :))
Nu ska jag umgås med mina tjejer igen, men ni har ni fått en snabb update :) pussar i massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!