trött-fredag

Skrivet 2013-05-10 Klockan 12:25:08

Idag är inte en av mina bästa dagar. Jag har ont i hela kroppen efter gårdagens fotbollsmatch som gick helt åt helvete..Sedan är jag lite trött idag eftersom gårdagskvällen avslutades med torsdagsöl ute i Dalhem. Det bjöds på grillat och kubbspel, mycket trevligt. Lite senare drog jag, Kia och Viktoria in till stan, det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss ifall vi säger så..Men tillslut kom vi till Dalhem igen och sussade, dock inte så mycket pga högt snarkande män! Låg inte ens i samma rum men hela huset skakade typ ;)
 
Ikväll blir det lugnt, det är det enda jag är kababel till efter gårdagens bravader. Kanske ska till bror min och käka tacos med syskonen, annars blir det nog vara hemma och mysa :)
Världens bästa kompis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!