söndag, hela dagen och halva natten

Skrivet 2013-05-12 Klockan 16:51:00

Ledigheten har varvats med förkyldning, feber och andra skavanker, huh! jag som inte ville bli sjuk igen. Men nu sitter jag här med halsont och förkyldning, min vanliga tur.
Så ingen träning för mig ikväll... Och inte på resten av veckan heller eftersom jag åker till stockholm med klassen, ska bli så sjukt roligt! :) Får hålla igång på annat sätt än att träna fotboll, löpardojjorna med!
 
Igår skulle jag ta det lugnt hade jag tänkt och vila upp mig. Först var vi ute i Åminne och skulle käka och lyssna på liveband och mysa lite. Vi kom först när köket hade stängt så jag var inte alls lagom arg, ehehe. Mat måste jag ha :) Vi satt där i flera timmar iaf och lyssnade, pratade och skrattade. Sedan så åkte vi till Dalhem för att Adrian fyllde år och hade lite kalas, det dansades och sjöngs ganska livligt där så de slutade inne på Dobbra. Eftersom jag körde fram och tillbaka till och från Åminne så blev det inte mycket dricka för mig, vilket jag är väldigt glad för idag. Körduglig när man vaknar och inte ett dugg bakfull :)) (dock förkyld men det är en annan femma)
 
Idag har jag ätit fiskpinnar, fixat med tulpaner och skrivit en inbjudningslista till min studentmottagning. annars har det inte hänt så mycket. Ikväll blir det att vila ur förkyldningen så att jag är frisk i veckan :))
 
 
 
 
 Large
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!