Bruce Springsteen

Skrivet 2013-05-08 Klockan 11:36:36

Nu har jag äntligen fått uppleva en Bruce Springsteen konsert igen, han är så jävla bra och jag vill bara åka upp och kolla igen nu i helgen. Men det vankas jobb och snart går vi ut skolan så alla jobbdagar är viktiga. Vi stod iaf längst fram på VIPen och det var galet, vi tog nästan på honom. Gaaaaah, hur kan han vara så jävla fantastisk?!
 
Dagen efter skulle vi egentligen gå på staden men vi åkte hem istället, gissa vem som var riktigt förbannad. Istället var vi i Stenkyrka och grillade sedan körde jag bort André och Måns till någon rockfest. Söndagen bestod av mysfrukost, cross, fika med Sandra och Katta samt så kom min familj - mamma ut och grillade.
 
Nu är det långledigt, jag ska klippa mig idag och ikväll så ska vi nog grilla och spela kubb. Grilla, grilla, grilla men det är ju så gott! Imorgon blir det match i dalhem, botten möte. Så nu jävlar!!
Tänkte ladda upp nu med en liten promenad innan det är dags att dra sig ut mot frisören.
PUSSS HEJ!
 
En av låtarna Brucan spelade, en av de nya favoriterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!