UF-Mässan

Skrivet 2013-03-15 Klockan 15:29:03

Allt slit var lätt värt det, fyfan vad rolig mässan var! vi var dock lite besikna på att vi inte vann bästa monter, men all bra respons vi fick och att våra rådgivare vann årets rådgivare räcker gott och väl! Vi var ju trotts allt topp 6 av alla Bästa UF företag och så blev jag även nominerad i Bästa säljare, så en topp trea där. Alla ni där ute som ännu har detta framför er; Välj att starta UF, det är otroligt lärorikt och ni kommer inte att ångra er!
Nu är det bara massor av försäljning kvar innan det är dags för avveckling.
 
Idag är det fredag och vi har fått kompledigt sedan mässan. Jag har inte gjort ett skit. Sov till klockan 12 och nu har jag bara suttit och lyssnat på musik tills nu halv 4, haha. Har fan inte ens käkat, kanske en bra idé att göra. Kroppen värker av träningsvärk efter gårdagens fyspass. Jag har inte kunnat träna så mycket i vecka på grund utav mässan och alla UF men igår var det dags för grispass igen och det ill jag lova att det känns i kroppen.
Imorgon är det dags för match, i ska möta ett kill-lag ifrån väskinde ifall jag inte minns helt fel, de var ganska gamla men jag ser fram emot en rolig match! Ikäll ska jag kanske hänga med Sandra ifall allt löser sig väl, håller tummarna för det. ar länge sedan jag umgicks med henne.
 
Nää men dags för käk! Pusshej ifrån en väldigt nöjd tjej!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!