Puss i påsk

Skrivet 2013-03-27 Klockan 11:17:00

 
Idag går båten över till fastlandet. Det ska bjudas på påskmat, träning, shopping, bad och fest! ser fram emot ett bra slut på veckan och en trevlig helg :) Det värsta är bara när man ska packa, vad ska man ha med och hur fan får man plats med allt i väskan?!

Igår färgade jag håret, jag får gå med denna färg nu ett tag för att det ska slita så lite som möjligt. Låta solen bleka det lite och sedan slinga det igen innan det är dags för allt som har med studenten att göra! Det är väl inte det finaste jag någonsin haft men allt för att ha håret kvar ;) Undra om min frisör är van att jag bestämmer mig i sista sekunden, sa att jag kunde bestämma mig med löshåret typ någon dag innan så fixar hon det. Jag och min beslutsångest, tur att jag har sådanna stjärnor i min omgivning :)

Nej nu måste jag städa och packa det sista så att jag är färdig när det är dags att åka :) PUSS och trevlig påsk!
Vad jag kommer att sakna världens bästa vän nu när hon åker till London <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!