hej solen!

Skrivet 2013-03-05 Klockan 15:45:13

Älskar vädret! Det gör en så otroligt glad, snön är snart helt borta och solen skiner!!
 
Idag har jag trott hela tiden att jag har glömt min mobil, så efter skolan åker jag ut till landet och ska hitta den. Letar som bara fan och kan inte hitta den. Nej men vart ligger den om inte i bilen? Grattis till mig!
Religionsprovet gick inte sådär värst bra, men fick kolla på min uppsats och den gick det sjukt bra istället! Läraren frågade ifall hon fick använda den som visningsexempel till senare elever och det är ju alltid roligt :)
På UF var vi på Rusta och köpte mattor till åran monter, det här kommer nog att bli fantastiskt bra förhoppningsvis. Tiden börjar bli knapp och denna vecka kommer att vara äldigt hektisk, men det kommer nog bli sjukt kul i slutändan.
 
Ikväll är det dags för veckans andra träning och i helgen vankas årets första träningsmatch, ska bli så jäkla roligt! GO DALHEM DAM!
Två gamla fotbollsbilder ifrån distriktsläger! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!