fredag 22 mars

Skrivet 2013-03-22 Klockan 15:22:25

 
Nu har jag varit sjuk i tre dagar, så jävla tråkigt! Idag kunde jag inte ens gå till skolan så mitt kära UF-företag fick klara sig själva. Nu har jag iaf kommit upp på benen och sitter vid datorn för att plugga lite så att jag slipper på lovet. Det går lite sisådär, handeln är iaf färdig.
Igår missade jag den viktigaste träningen på hela veckan och ikväll missar jag den fjärde kvarten mellan Endre-Mora, jävligt bra timing med min sjukdom. Försöker kurrera mig idag och ikväll så att jag förhoppningsvis kan vara med och spela match imorgon, men det ser mörkt ut.
 
Igår var jag och Sandra och vaktade Rasmus hus, vi gjorde hemgjordpizza med tre sorters ost och kollade på en massa Bruce klipp, kan inte längta mer till den 3 maj!
Mitt balklänningstyg har även kommit så jag ska nog pallra mig till staden imorgon och hämta det. På onsdag åker vi till Skåne och stannar där över påsken, ska bli skönt att komma bort lite. Innan dess ska jag hinna klippa mig och färga håret, det är väldigt välbehövligt!
 
Puss och kram ifrån en sjuk liten dam :)
 
Idag är en sådan dag man längtar extra mycket till sommaren.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!