in my mind

Skrivet 2013-01-18 Klockan 16:22:00

idag har det varit full rulle med UF, massor av bokföring, tävlingskriterier och tillverkning. Synd bara att skolans utrustning alltid ska strula och krångla. Det tar så mycket längre tid än vad det egentligen skulle behövas.

Nu har jag kommit hem efter en sväng på stan med Milla, hon handlade ett linne på rea men själv så handlade jag ingenting. Senare mot kvällen så kommer det lite besökare hit, det ska bjudas på tacogratäng eftersom vi blev fler än beräknat. Jag har aldrig smakat det förut men hoppas att det är gott! Imorgon bär det av mot fastlandet och spela lite boll, det ska bli roligt men jobbigt att gå upp så otroligt tidigt bara.
 
Gud vad det kan vara skönt att prata med människor som gått igenom precis samma saker som en själv och inte behöver ha en åsikt, bara veta att någon har kännt precis likadant och kan ge en stöd och råd! Dagens ros går till dig, för att du lyssnar och för att du alltid är dig själv.

 
Avslutar med en bild på mig och världens bästa pappa när vi var och såg Sverige-Holland med fotbollslaget.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!