utan dina andetag

Skrivet 2013-01-16 Klockan 18:11:27

Tiden bara springer iväg. Om 5 dagar fyller jag 19 år, kanske inte en ålder man ser fram emot men jag gillar att fylla år, än så länge iaf :) Men mitt år som nitton ser ut att bli ett riktigt bra år med bal, student och resande. Jag har iaf väldigt mycket saker att se framemot och i vilket fall så är det ett år närmare 20.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och drömmer mig bort, music on, world off. Att musik kan få en att ändra humör så otroligt snabbt, det måste vara världens bästa medicin. Den väcker så otroligt mycket minnen och till varje låt gör man sin egen musikvideo i huvudet. Ibland är det allt man behöver, ett par hörlurar, en riktigt bra låt och sedan är allt på topp igen!

I helgen väntas födelsedagsfirande och fotbollsspelande. På fredag kommer familjen hit och ska käka middag och äta min/farmors hemgjorda glass som vi har gjort idag och på lördag åker vi upp med laget över helgen för att spela SM i futsal. Egentligen är jag inget fan av inomhusfotboll men jag är faktiskt taggad för lite match.

Ha en fortsatt trevlig vecka, Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!