ho hey

Skrivet 2013-01-29 Klockan 16:17:00

Fan vad idrott är roligt, speciellt när det går bra! Fotbollen gick åt helvete men innebandyn gick desto bättre. Vi vann över både Endre U och Klinte! så otroligt skönt, två riktiga orgasm vinster! Det som är ännu bättre med vinsterna är att Klinte blev så otroligt sura och körde så jävla fult med efterslängningar och liknande.. Kan inte annat än små le! Annars bjöd helgen på 18fest för Linnea Olsson, det blev ganska vilt och väldigt roligt.

Idag fick jag reda på att jag skrev Godkänt på det andra matte c provet, så jävla skönt!! nu är det inte så jättemycket kvar.. Så underbar känsla. Nu har jag precis skrivit klart mitt svenska tal som ska hållas imorgon, inför nationella. Jag har skrivit om sociala medier, så det är mest att inprovisera lite. har iaf skrivit en a4 som grund, som ska göras om till stolpmanus.

Ikväll väntas fotbollsträning, första uteträningen. Ska bli otroligt roligt :) Förresten så har jag blivit erbjuden att åka med till Thailand den 12 oktober, fotbollen är slut och skolan är slut för flera månader sedan. kanske är värt? ska tänka på saken..

Tumblr_mhdk2yxdtu1r9uelwo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!