Update

Skrivet 2013-02-06 Klockan 17:23:00

Idag hade jag och Jennifer mysfrukost på hålan, det var mycket trevligt och gott. Vi var på Waynes Coffee och åt skagenbaguette. Så hann vi även med att handla lite underkläder.
 
Annars har det inte varit något speciellt idag i skolan, jag har gjort klart två arbeten och slutade relativt tidigt. Nu ska jag snart käka och sedan drar jag till Sandra. Högst upp på schemat står noppring av ögonbryn, dom ser för "taskiga" ut ;) På måndag ska jag möta upp Gun, som ska sy min balklänning. Vi ska kolla ut tyg och mönster. Nu är det snart bara 100 dagar kvar, låt tiden gå fort! Ser så mycket fram emot sommaren och hösten, heltidsjobb på Statoil under sommaren och förhoppningsvis extra på Cervera. Sedan den 12 Oktober har jag och Elin bokat en enkel biljett till Thailand, kan man annat än längta? Men först studenten!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!