Söndag

Skrivet 2013-02-10 Klockan 22:25:00

Har haft mig en riktigt lugn helg, välbehövligt! Nu har jag precis sett klart alla avsnitt av farmen jag missat i veckan, haha är kanske ensam med att följa det programmet? men det är ett bra tidsfördriv.

Idag tog det väldigt lång tid för mig att ta mig upp ur sängen, hade bestämt mig för en lång sovmorgon. Men det sprack snabbt då jag hade ställt min lilla skrutt bakom mammas bil så att hon inte kunde komma ut, så det var bara att pallra sig upp när hon kom in och väckte mig. Det bör nämnas att hon vägrar att köra den, så ni som inte har sett den kan förstå att det är en riktigt gammal pärla! Men som tur var kunde jag somna om.. När jag hade vaknat till liv käkade jag lite frukost och snörade sedan på mig joggingskorna. Skönt med en liten söndagstur, man får passa på när man mår bra på söndagarna!

Imorgon är bollsporten inställd vilket innebär att jag endast har en lektion. Men ska även fixa det sista på Bästa UF rapporten och beställa tyg till balklänningen så jag klagar inte på en ledig eftermiddag.
Nej, nu börjar klockan springa iväg. Som om jag inte sovit tillräckligt i helgen? nej så godnatt på er!
PUSSS
 
Något att längta till, min underbara man!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!