målartjejer

Skrivet 2013-02-27 Klockan 16:06:00

Idag har UF-gänget varit här, vi var uppe i pappasverkstad och målade montern som dem hade byggt åt oss. Efter det lagade vi tacos ihop och planerade lite om mässan och produkterna. Mysigt kan man ha det även fast man gör nytta!

I måndags tränade vi tillsammans med herrarna, jag tänkte bara "herre min jisus" när jag fick reda på det. Men de tog bra hand om oss ifall man säger så och det var nog väldigt nyttigt och bra för oss eftersom deras bollar går så otroligt mycket fortfare. Igår var det en riktigt rolig täning med smålagsspel, skott och en mot en. Idag är vi lediga och imorgon är det dags för fysen igen... veckorna går allt för fort, snart är lovet slut och jag måste ännu plugga. Suck!

Pratade nyss med världens bästa Sandra som jag saknar galet, fan vad vi ska hänga på söndag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!