Ljust hår och bruna ben

Skrivet 2013-02-28 Klockan 15:18:39

Torsdag och lovet är snart redan förbi. Dagen har spenderats med religionsboken, något som jag nu skulle kunna spy på.. Så otroligt ointressant och tråkigt!! Jag kommer aldrig få in alla likheter och skillnader mellan religionerna och vem tror på vad tills tisdag. Nu har jag iaf gjort alla instuderingsfrågor och tänker slänga ihop böckerna för idag!
 
Jag saknar mitt ljusa hår något otroligt just nu, vill bara åka och färga det på en gång!! Igår pratade vi om sommaren och jag bara längtar så himla galet. Har sjukt mycket att se fram emot detta år! 99 dagar kvar till studenten och innan det mösspåtagning och bal, sedan en sommar full med jobb och sedan om 226 dagar lyfter planet mot Thailand.iiiiih!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!