kärleksdagen

Skrivet 2013-02-14 Klockan 15:42:00

Har dagen till ära varit och delat ut en massa kärlek! Köpt choklad och hallon till min kära familj. Egentligen tycker jag inte det där med alla hjärtans dag är så speciellt, men varför inte uppskatta det man har? Fast personligen tycker jag att det uppskattas mer en helt vanlig vardag då man inte förväntas att göra något.

Annars har jag varit i skolan och på rådgivarmöte med UF, det känns som om vi har lite kläm på monter och sånt där nu! Börjar redan att bli nervös inför mässan, det är liksom en hel månad kvar? Men det kommer nog att lösa sig. Imorgon väntas en dag full med jobb, först UF och sedan extratimmar på Cervera. Gött med lite extra pengar, nu ska jag och pappa lyxa till våran alla hjärtansdag med lite kräm och mjölk innan träningen :)

PUSSTumblr_mi7egpydch1rbowlio1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!