21 februari

Skrivet 2013-02-21 Klockan 14:15:25

Imorgon är det redan fredag? shit vad veckorna springer iväg. Vi räknade härromdagen och kom fram till att det endast är 65 skoldagar kvar till studenten, 65?!! fattar ni vad sjukt? Nästa vecka är det lov och det tackar vi gudarna för, men det lär bli en del UF arbete under lovet. Tex så är det en monter som ska målas och en presentation som ska vara helt färdig att framföras. Nu är det inte lång tid kvar till mässan, nervöst!
 
idag slutar vi skolan vid kl 10, det känns så ovärt. men man får iaf lite gjort unde dagen. Jag har pysslat med min julklapp (ja ni läste rätt) till Viktoria, hehe hon får den lite i efterskott. Sedan så har jag renskrivit några svenska frågor och nu satte jag mig vid datorn för jag ska maila några bilder. Ikväll väntas träning, styrka och kondition. Det troligaste man någonsin kan träna, wihoo! Men det måste göras, man har igen det sen i sommar.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!