Torsdag

Skrivet 2013-04-18 Klockan 14:57:58

Känslan när man kan bocka av lite saker på plugg-listan! man ba; WIIIIHOOOO
Har skrivit en krönika idag och gjort frågorna på transporten, känner mig faktiskt lite duktig. Men har en hel del kvar att göra. Tänkte börja med religionen nu, men man behöver vila hjärnan lite först :)
 
Brucan sjunger i högtalarna och jag bara längtar till den 3maj. Det tråkiga är dock att min Gudmor ska begravas precis just denna dag, i Ånge. Jag vill så gärna gå på begravningen och på Bruce, eller begravning vill man väl aldrig gå på men ni förstår vad jag menar. Pappa har lyckats byta bort sin biljett så att han kan gå veckan efter men det var ingen annan som kunde göra det eftersom de inte kunde få ledigt. Men det kanske är skönt att inte gå på begravningen, mindre känslosamt i alla fall. 
 
På lördag är det seriepremiär, ikväll får vi reda på laget och ifall man får åka med. Vi ska träna på gråbo och käka mat efteråt som vanligt på torsdagar. Det är jag och Elin som ska laga, jag är inte precis någon stjärna i köket men det behöver inte vara något avanserat så vi kör nog på köttbullar och makaroner. hehe.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. PUSSHEJ!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!