stressad som tusan

Skrivet 2013-04-09 Klockan 15:37:59

Fyfan för att ständigt må illa! och nej jag är inte gravid. höll på att kräkas igår på träningen och idag vet jag inte ens ifall jag kan gå dit, Suck!
 
Jag håller i alla fall på att skriva mitt talmanus till nationellaprovet i Svenska imorgon och hör på massa bra musik. Sedan ska jag gå upp och lägga mig och vila så att jag förhoppningsvis kan träna ikväll.
Imorgon ska vi med UF:et ut till Dalhem på tränarträff och sälja in våran produkt, önska oss lycka till :)
Det är sjukt mycket med skolan nu som ska inlämnas, prövas och redovisas och så UF uppe på det och fotbollsträningar, jag blir så otroligt stressad!!  
 
537301_580632561971734_1824155472_n_large
Du är mer än välkommen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!