Söndag

Skrivet 2013-04-21 Klockan 17:18:17

Har idag agerat hemmafru, lagat mat till 5 hungriga män som bygger terass. Även vart snäll och hjälpt till att hämta och lasta material ifrån stan. Så idag har man vart duktig, hehe. Sedan kom två snygga pinglor ut och vi hade en trevlig pratstund i solen med kaffe :)
 
Igår var det seriepremiär, vi förlorade tyvärr med 1-0 men ändå helt okej nu i efterhand då det var våran första match i div.1. Dock är jag långt ifrån nöjd med min egen insats, men det är ju bara jag själv som kan jobba på.
 
Imorgon börjar en hektiskt vecka i skolan. Vi går in på våran sista uppgift med matte c och jag är så otroligt lycklig att jag är godkänt i alla de andra momenten, som jag har kämpat med detta! nu är det bara slutspurten kvar och jag ska fan klara det. känns som om det är prov på prov på prov nu men snart är April över och vi går in i Maj. En månad som innebär Bruce Springsteen, Stockholm med klassen och mösspåtagning. Ja, det är ju synd att klaga! :))
 
Nu väntar duschen och sedan får jag väl ta på mig ansvaret att fixa lite kvällsmat till grabbarna grus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!