Sjukstuga

Skrivet 2013-04-10 Klockan 16:13:00

Inatt kom det, den där jävla magsjukan. FYFAN säger jag, har inte sovit något och bara sprungit fram och tillbaka ifrån toaletten!
 
Fick verkligen inte bli sjuk nu, hade nationellaprovet i svenskatal idag som jag missade och ikväll är var det ledarmöte med dalhem, världens guldläge att sälja lite extra Boneclips men hälften är sjuka och den andra hälfen kunde inte. Så jävla typiskt!! sjukt irriterad just nu.
 
Nu tänker jag iaf hoppa i duschen för man är så sjukt äcklig och ofräsch när man är sjuk. och sedan fortsätta att dricka min Nyponsoppa, den är mitt levebröd just nu <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!