Måndag igen

Skrivet 2013-04-08 Klockan 15:33:58

Hemma ifrån en helg med fotbollen. Snacka om att man inte saknar tiden då man åkte på cup och sov på luftmadrass, det var roligt då men nu föredrar man helst hotell ;) Vi spelade två matcher den ena var ett lag vi ska möta i serien och i vann med 4-3 GÖTT! Andra matchen spelade vi 0-0 men borde ha vunnit, men nu ser vi fram emot att serien kommer igång nästa helg :) Skulle egentligen plugga matte på båten men var så sjukt trött och kände mig sjuk så somnade som en stock och vaknade igen när det var dags att gå av.
Imorse när jag vaknade hade jag en sjukt ont i huvudet och magen så jag stannade hemma och vilade upp mig.
 
Jag har skypat med Viktoria idag och fan vad jag saknar den tjejen. om en vecka kommer hon hem igen! ÄNTLIGEN.
 
Nu ska jag plugga matten som jag skulle gjort idag i skolan, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!