Krav och prioriteringar

Skrivet 2013-04-10 Klockan 18:07:25

Ibland undrar jag fan ifall jag förväntar mig för mycket av andra, man borde sluta med det. Då slipper man bli besiken, irriterad och arg.
Jag har så hög ambitionsnivå och har jag tagit för mig något så vill jag alltid göra det så bra som möjligt, det är en stor del till varför jag blir besiken när andra inte kan lägga ner samma tid och göra samma uppoffringar. Det blir så tråkigt på detta sätt, men varför ska jag behöva lägga ner jättemycket tid men när jag inte kan det så kan ingen anna göra det. Då känns det ju förjävligt, jag gillar inte när människor glider på räkmackor fram i livet. Ställ upp för andra istället och var inte så egoistisk, allt blir så mycket bättre ifall man hjälpsåt och stöttar varandra.
 
TACK OCH HEJ!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!