En månad, 30 dagar

Skrivet 2013-04-03 Klockan 15:31:06

Nu är jag hemma igen efter allt påskfirande, det blev en del middagar och snapsar. Dock så tog jag shots istället, mer i min smak :) i var iaf och shoppade lite i Malmö och så på Ikea såklart, sedan blev det äventyrsbad och även en utgång på törringelund där perikles spelade. Jag hade med andra ord en bra påskledighet och nu är det tillbaka till det normala med skola och träningar.
 
  • Idag är det exakt 30 dagar till Bruce, en jävla månad!! Jag längtar ihjäl mig :)))))))
  • Idag har jag haft mitt sista utvecklingssamtal, ever!
Nu ska jag snart möta upp pappa istan och handla en födelsedagspresent till mamma :) Hon fyller nämligen år imorgon och på fredag blir det middag. btw så är jag ledig imorgon, sjukt skönt!! har ännu inte sovit in den där timmen som man missade.. Så svårt att gå upp på morgonen!
 
Bruce skrålar i högtalarna, HEEEJ!
Jag och Rasmus påväg hem ifrån Skåne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!