line of fire

Skrivet 2012-09-10 Klockan 16:39:00

jag har inte haft tid att skriva, tiden bara springer iväg.
Idag så har jag varit och lunchat med emma mellan mina ind.val på rindi där elin jobbar. Det var hemgjorda köttbullar, potatismos, gräddsås och lingon, mums! Annars har det inte hänt så speciellt mycket, sitter nu och väntar på att dra mig emot träningen. På söndag spelar vi sista matchen och vi måste vinna den med minst fem mål och tyresö måste förlora. Hoppet är det sista som lämnar människan och vi ska fan köra järnet! Träna på bra i veckan och bara köra, jag är typ redan taggad och det är bara måndag..

imorgon väntar skolan och träning som vanligt, sedan nästa vecka börjar praktiken. Får se om jag måste jobba något i veckan, mycket sjukdomar nu. Kan ju vara gott med lite extra pengar :)

PUSSSS HEJ!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!