no one wants forever

Skrivet 2012-09-21 Klockan 15:42:00

Vaknade med värsta huvudvärken imorse, men pallrade mig bort till macken och nu är första veckan på praktiken är avklarad och jag trivs. Har redan kommit in i det hela men har ännu inte lärt mig alla koder och så. känns som om det kommer att vara tre bra veckor som kommer nu, inval på måndagar, UF på tisdagar och så praktik ons, tors, fre.

ikväll ska jag och kolla när lukas spelar match, hoppas att den blir rolig och spännande. Annars suger det att stå i ishallen och frysa. imorgon är det jobb som står på schemat, och förhoppningsvis någon rolig liten fest på kvällen :) Ser fram emot en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!