doing what u like is freedom and liking what u doing is happiness

Skrivet 2012-10-15 Klockan 17:33:00

Innebandyn är igång och vi inledde serien med en rak seger, 18-0. Jag gjorde som vanligt noll mål och fick en utvisning, är lite av en standard när mange dömmer är inte riktigt hans favorit ifall man säger så. Iallafall så var det roligt att vara igång och nästa helg står Endre U på schemat, hoppas att man får vara med att spela. Vi är nämligen otroligt många i år så man kommer att få stå över en del matcher.

imorse ville jag bara ligga kvar i sängen, var inte ett dugg sugen på att gå på matten som går så otroligt segt. men jag säger bara skam den som ger sig, gjorde klart hela planeringen och nu är det endast repetera kvar! wiho.

på torsdag är det den första treafesten, jag kan fan knappt fatta det ännu.. Det är äntligen våran tur, så som man längtat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!