catch the moon

Skrivet 2012-10-08 Klockan 20:23:00

hemkommen ifrån stockholm, det blev mycket shopping för min del och en hel del dricka. Patrick är världens bästa granne och lät oss bo vid honom, men jag hoppas att även han hade väldigt roligt med oss :) Det här får vi absolut göra om tjejer!

Idag har jag vart och klippt av mitt slitna hår, så nu är jag tillbaka där jag brukar vara, lika kort och tråkigt men dock mycket mer friskt. Matten gick åt helvete och jag och Sandra ska börja att gå på stödmatte, eeeh känns bra på invalet.. På bollsporten körde vi handboll, en del var galna. En kille blev sulad i tinningen och en annan fick näsblod, det är så vi jobbar tydligen. Hårda tag!

Nu sitter jag och lyssnar på bruce, han väcker så otroligt bra känslor inom mig! jag blir så lycklig. Skulle bara säga att jag ville tacka mina tjejer för en fantastisk helg, nu blir det att dra sig upp till teven.
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!