två fucking år

Skrivet 2012-10-25 Klockan 19:11:10

höstlovet börjar att lida emot sitt slut, jag har ändå haft ett bra lov och känner mig utvilad! det är väl det som är meningen med loven?
mitt lov har bjudit på massor med olika slags aktiviteter, firat farmors födelsedag, filmkväll och övernattning med saknade vänner, shopping, fika och bara sköna häng. träningen har blivit lite lidande, men har faktiskt tagit någon löprunda iaf!

sist men inte minst så har jag och lukas fyllt två år, eller vad säger man? det ska firas med en dejt på lördag, men har även fått ett underbart fint armband av honom. KÄRLEK.

nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten, hoppas att livet rullar på vid er oxå. pussar!!

(små och nykära!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!