helg i storstaden

Skrivet 2012-10-05 Klockan 14:35:00

Om 45 min ska jag hämta upp jennifer och angelica, vi ska ta båten upp till stockholm och tillbringa helgen där. Lite sådär spontant. Det väntas shopping och möjligtvis utgång, vi får se vad våran guide patrick tar oss. Förövrigt så har jag köpt med en liten present till honom som "tack för sovplatsen" det blev några dosor gotländskt snus som jag vet att han letar över hela stockholm efter. Tur för mig att jag bara behövde köpa dem ifrån praktiken, en del har det bra.

Nu ska jag fixa iordning det sista, packa ihop och mysa lite med lukas innan det är dags att åka. Ha en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!