12 november

Skrivet 2012-11-12 Klockan 17:04:00

Lukas är och handlar mat, vi ska laga taco. mamma och pappa är på fastlandet så är ensamma hemma i huset, skönt när lukas är här, läskigt när jag är själv. Annars så ska jag åka och simma några längder sen, annars vet jag inte vad kvällen bjuder på.

Fick panik förut för insåg att affärsplanen ska vara inne på fredag, så nu satte jag mig och letade efter passande bilder och imorgon ska vi nog sätta oss en stund, fota och skriva det som är kvar så att det mest bara är små fix kvar till slutet av veckan. Tur att vi kom på det nu och inte på torsdag säger jag bara!

Det första matte c provet är skrivet och jag bara hoppas att jag har skrapat ihop poäng till ett G, det kändes verkligen inte alls bra.. Annars blev det bollsport på eftermiddagen som vanligt, vi var jättenågra och jag var ensam tjej, men vad gör det då?

nej, nu ska jag gå upp och börja med maten. PUSS LOVE.
En av bilderna jag hittade, små söta tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!