Utkast: Nov. 08, 2012

Skrivet 2012-11-08 Klockan 18:34:45

jag ligger just nu ligger jag i sängen och väntar på lucky, han åker varje dag direkt ifrån jobbet till träningen så jag har aldrig någon koll på när han kommer hem. Så jag kanske får roa mig själv länge till, vem vet?

var på Bikbok förut där det var 50%, sa till milla innan att jag inte skulle köpa vardagströjor... vad köpte jag? jo två vardagströjor! ibland älskar jag bara mig själv. HA! Innan var vi och solade, den bästa powernapen är fan de där 20 minuterna i solariet. Perfecta tiden och direkt efter skolan, kan inte bli bättre :)
Annars har dagen bjudit på UF och Naturkunskapsprov, vi hoppas att det gick bra fast jag vet att vi gjorde lite fel iaf. Roligt dedär när man ändrar på svaret, till fel tyvärr.

Jag har förresten bestämt mig angående min hårfärg, jag kör på rött ändå. jag trivs i det och just nu är jag så trött på mitt äckliga rått hår!
Nämen nu ska jag hitta en annan aktivitet att roa mig med tills träningen, ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!