måndag

Skrivet 2012-05-07 Klockan 12:33:11

min norska blogg har slutat att sammarbeta, vet inte vad felet är. både på dator och telefon.. därför gör jag ett inlägg här!

börjar med helgen då.. Fredagen bjöd på räkmys med familjen sedan åkte jag och lukas in till stan, hämtade upp angelica och vidare till sebastian där jag, angelica och jennifer hade deep talk och tittade på film.
lördagen då var det upp tidigt för bortamatch med laget, fick spela sista 20-15 minuterna men vi förlorade med 3-0 som stog sig redan ifrån första halvlek. Tråkigt! Jag och Ida tog en hytt på båten och fixade oss för en ute kväll, mötte upp matilda när vi kom ifrån båten och gick vidare till Wallers för en liten drink. Sedan bar det av till hamplan där det var innebandy fest och rockklubb. Det var faktiskt en rolig kväll :)
Igår söndag, gjorde jag min historiaredovisning som skulle redovisas imorse och sedan låg jag mest bara på sängen. var och åt på kvarterskrogen med mamma och pappa.

Ikväll väntas match emot P18, mien och camilla se upp! dom ska käka gräs!!

nu måste jag göra klart min webshop! Heeeeejdåååå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!