ge mig tid

Skrivet 2012-05-29 Klockan 12:41:49

Jag är så otroligt jävla stressad.. alla skolarbeten som ska vara färdiga, fotbollen och så ringde jobbet idag och hade panik. Plus att jag ska vara ledare på pärklägret i helgen. Hur ska jag hinna med allting? Uppsatser, prov och inlämningar, jag vill också springa ut på wisby strand, ha mösspåtagning och gå på bal. om ett fucking år så är det min tur!! längtar så att hjärtat hoppar ur.

nu ska jag ha näthandel och börja med en ny hemsida, vi ligger så jävla efter. sedan ska jag införbi cervera och fika med hanna. Sedan måste jag nog isolera mig ifrån omvärlden och sätta igång med mitt pluggande... men nää har fotbollsträning. vill bara ha mer tiiiid!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!