Don't keep calm, slap that bitch hard

Skrivet 2012-05-15 Klockan 21:39:12

Nu har jag precis tränat, duschat och ätit. Emma var med idag på träningen, det var roligt! dock gjorde hon en tunnel på mig, men det bjuder jag på ;) hehe.

innan träningen fixade jag iordning ett tal till Svenska B imorgon. Det är den enda lektionen vi har eftersom vi är klara med turismen och då bäddade vi in klassrådet med svenskan, perfekt! Efter så ska vi kolla vad vi ska handla till Angelica i present. Hon fyller snart 18, då blir det middag och utgång. Fast jag får nog bara vara med på middagen eftersom vi har match då....men vi får se!

Sedan på kvällen tänkte jag kolla på DM matchen som ska omspelas. Plus att jag tror att vi ska ha pärkträning och middag. FETT NICE. sedan är det ledigt i fyra dagar, ett FETT NICE på det med.

Nu ska jag få lukas att slita sig ifrån hockeyn så att jag kan se oth, tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!