bruce springsteen

Skrivet 2012-05-11 Klockan 10:21:54

hemma ifrån ullared, det blev lite saker med hem ändå! nu är jag sjukt trött och var förut i skolan för att göra ett matteprov, det var det enda vi hade idag eftersom resten var hemuppgifter. riktigt skönt! dock blev resultatet inte på provet speciellt bra, men jag håller tummarna på ett Godkänt.

ikväll blir det middag för pappa som fyllde år dagen vi åkte iväg, så en lugn kväll alltså. imorgon är det match som står på schemat och jag är så grymt laddad och nervös, på kvällen är jag bjuden på födelsedagsfest men vet inte om jag är så taggad att festa.. Nu ligger jag iaf i sängen och lyssnar på bruce och gör en uppgift som skulle in på måndag. funderar på att dra mig bort till angelica och jennifer. -om jag orkar gå, det som är problemet!

Pussss

undrar hur det är med min stökiga vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!