längtan

Skrivet 2012-03-21 Klockan 12:46:12

sitter nu och har turism. jag har så otroligt mycket att längta till, påsklovet i turkiet, endre matchen på fredag och ullaredsresan i maj.

Vi ska ha en klack på endrematchen, ska hem till mien innan och krigsmåla oss. plus att jag ska klämma mig i jennifers tröja! så otroligt jävla taggad!! KÖÖÖÖR BARA KÖÖÖR!!!
Igår bokade lukas en resa till oss på påsklovet, vi ska spendera hela veckan i Alanya (stavning?) ska bli så himla skönt. har ju inte vart i något varmt land innan. längtar så!
Sedan ska jag åka till ullared för första gången och handla i maj.

iiiiiiih, jag har så mycket att se fram emot.

men nu ska jag jobba lite i skolan, kan vara bra. PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!