13 mars

Skrivet 2012-03-13 Klockan 13:54:18

heeej!
sitter och väntar på att matten ska börja. Behöver så jävla mycket hjälp och fattar noll. på torsdag är det prov och jag kommer dö. Jag längtar tills matten är slut så jag kan äta baguette med massa goda grönsaker och pålägg på innan träningen. mums.

igår kollade jag och lukas på resor. det fanns två fett nice och billiga och jag vill åka nuuuuuuuuuu. imorgon är det UFmässa och efter det ska vi käka glass med klassen. jag gillar min klass, dom är underbara.

ÄLSKAR ATT VÅREN ÄR HÄR TYP NU. på tisdag blir det kanske roadtrip med picknick och grillning. leeeedigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!