stand a little taller

Skrivet 2012-01-22 Klockan 23:04:26

i helgen har jag hunnit med att fylla 18, sjukt! men känns verkligen inte som det, vart på fotbollsläger och jobbat. det har blivit en hel del fikande och käkande! hehehehe. i fredags firade vi mig, farmor och farfar och alla dom, käkade tacos och åt gino. jag fick min mobil telefon och presentkort på the bodyshop med sminkning och annat av elin och johan. Sedan när alla hade gått spelade jag, lukas, elin, johan, mamma och pappa party alias. nästan alla blev sura, hihi utom mamma hon var bara seg och skrattade.
Jag och Suss jobbade själva i lördags så tog med gino till henne, det var helt okej mycket att göra på jobbet som tur var. När jag kom ut till lägret så var det dags för mat, tacos igen! wiho, kvällsmat på fredagen, matlåda lördagen och kvällsmat lördag. bra variation. Efter blev det teater och tårta. Idag har vi spelat våran första träningsmatch emot stenkyrka 4-0 slutade den och så hade vi även teori.

nu sitter jag och mår allmänt dåligt, var så jävla kallt igår, väntar på att lukas ska komma med båten så att jag kan få mina födelsedagspresenter. hihihi. hoppas att jag orkar med skolan imorgon, så jobbigt att missa även fast lektionerna är riktigt jävla tråkiga.....

PUSSSSSSSHEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!