leave the past in the past

Skrivet 2012-01-16 Klockan 14:47:44

idag var det dags för skola igen, känns som om det var 100år sedan sist. vi hade enbart invalet och det var tråkigt som vanligt, fast jag och jennifer satt mest och pratade. efter drog vi en vända på stan och jag fick med mig 3 trosor och en tröja på rea hem, la även undan en lite speciell tröja tills imorgon och så blev det mat.
nu ligger jag hemma vid lukas i hans nyrenoverade rum, eller iaf nya tapeter. ska snart möta upp moa för en fika och sen ikväll blir det träning! kan man springa ute i det här väglaget? det återstår att se.

förresten så ska jag få en ny mobil i födelsedags present, äntligen! :)


så ser min nya vänn ut, en samsung galaxy s2.

5 fjuttiga dagar kvar tills jag är 18 år, det är fan sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!