.

Skrivet 2012-01-30 Klockan 11:58:06

länge sedan jag skrev, jag vet. men jag har inte riktigt tid för det där med dator längre. i helgen har jag iaf sysselsatt mig med GAcup, köra på pappa, spelat innebandy, sett gossipgirl och sovit. Det är fett skönt att ha körkort, man känner sig så himla fri! Man kan ta sig vart man vill när man vill.

Veckan bjuder på historie plugg, träningar och praktik. Sedan så kommer Annica hem så vi ska ha lite fest vid elin och fira mig. gött gött gött!

nu måste jag springa iväg på den underbara handelslektionen, jag önskar att praktiken aldrig tog slut. HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!