det var på tiden

Skrivet 2012-01-10 Klockan 19:15:44

nu har allvaret dragit igång igen, praktiken. även fast jag typ har spenderat all min lediga tid på cervera ändå. höhö. igår hade vi killer träning och det resulterade i att idag är det en liten linnea som har väldigt ont i kroppen och typ sträckta ljumskar...men imorgon är det dags igen. ÄLSKA FÖRSÄSONG! (fan vad jag blivit dålig på att stava, har tagit för mycket jullov)

lukas och hans pappa tapetserar just nu lokes rum, jag ligger i sängen utanför och tänkte plugga lite körkort. fast mest av allt väntar jag på att han ska bli färdig så att vi kan se på oth! hihi. annars idag har jag vart och lunchat med mammi, hon kom in och ville bjuda. vem tackar nej? god mat på etage. annars så har jag vart hela dagen utan mobil eftersom jag glömde den imorse, värst var det på bussen. ingen musik, annars hade det inte gått någon nöd på mig!

om 11 dagar fyller jag 18 år, det är fan sjukt vad tiden går fort..

Tumblr_lxle76q8g11qgegpeo1_400_large

P.S till jennifer, jag ska börja lägga in vanliga bilder så fort att jag får en kloktfungerande mobiltelefon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!