hello hello baby

Skrivet 2012-02-23 Klockan 10:56:42

igår hade jag så ont i ryggen och kroppen att jag inte kunde träna. jag bara hatar det, skulle behöva en helkroppsmassage som kunde göra att allt bara släppte. Jag och mor min var iaf på stan för att köpa present till lukas som fyller år imorgon, fikade på fiket. älskar deras grillade mackor med kycklingröra! dom har verkligen gjort ett lyft när dom bytte ägare. mumsi.

nu är vi i skolan och har haft två lektioner, imorgon har vi bara en och det ska bli så jävla skööönt! luktar lov. jag hatar att gå upp på morgonen, lääängtar så efter lovet.

TACK FÖR MIG, heeeeej!!

Längtar så hemskt tills vi åker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!