dream of paradise

Skrivet 2012-02-01 Klockan 18:22:01

jag ligger nu i lukas rum som nog är färdit nu med alla möbler och allt. resultatet blev bra! han ska snart komma hem ifrån sin träning och under tiden funderar jag på om jag ställt min bil på en 24timmars parkering, om jag inte kommer på svaret så lär jag märka det imorgon.

snön skulle gärna kunna försvinna men istället så ska det bli ett riktigt snöoväder imorgon. det ska tydligen spruta in snö, som dom säger på radion. en riktig snökanon. jag ska kolla lite på fina bilder och drömma mig bort till ett varmt land, vill så gärna åka. men först ska jag på en lite trip till Ullared, har aldrig vart där förut så det ska bli spännande.

Vi spelade bara på träningen igår, med och utan mål. det var så jävla kallt annars man kunde inte stå still en sekund, sedan så dog lyset också en stund för obvanlighetensskull. nej, men ikväll är det ny träning på träningscentret. seeent, då är man så jävla trött dagen efter. som om man inte är det redan innan? nej, men dags att läsa lite bloggar.
PUSSSSS

Tumblr_lsvbmxcv9t1r3vsh7o1_500_large
inte helt fel att hänga här nuuuu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!