all this way.

Skrivet 2012-02-16 Klockan 18:13:55

idag har jag vart på make up rådgivning. mycket roligt! fixade även det sista till vårat skyltfönster som ska upp på måndag. nu ska jag snart in och träna, första gången jag är i någolunda skick efter sjukan.

imorgonn ska jag och lukas ha fredagsmys. det var väldigt länge sedan eftersom han alltid har haft hockeymatch på fredagkvällar. men nu har dom åkte ut och han spelar istället med juniorerna, fett bra. på lördag fyller elsa 18 så då ska vi hem till henne på middag och sedan blir det utgång. söndagen bjuder på innebandymatch emot ibk, jag och elin ska spela backar ihop. krossa.

nu är det dags att packa, adjöken fröken.

(lanajja.blogg.no)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!