darkness is needed to see the stars

Skrivet 2012-08-24 Klockan 18:17:11

skolan har nu satt igång på allvar, vårat schema är totalt fullproppat. Det känns sådär! Jag är väldigt irriterad för jag vill ha engelska b och matte c på invalet, men det går ju såklart inte? så jag får slösa bort ett helt år på att lära mig göra efterrätter. känns ju lagom värt! För hoppningsvis kanske det går att lösa, jag ska iaf bli en sådan där jobbig och arg jävel. Det ska iaf bli riktigt roligt att göra UF, har du något som du stör dig på i vardagen? hör av dig för fanken!
 
imorgon är det en viktig match, en riktigt jävla viktig. jag är otroligt taggad! och för hoppningsvis ska jag ut och fira segern på kvällen, annars blir det att "sörje supa" (hur säger man det på svenska?).
 
ikväll har jag käkat taco med bästa pappa, nu lyssnar jag på bästa Bruce och taggar galet till match. Förresten så har jag och Lucky vart tillsammans i 1 år och 10 månader idag, lite sådär intressant fakta såhär på fredagkvällen.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!